 |
|
|
|
|
|
Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych są scalone i realizowane na podstawie wytycznych zawartych w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt w Żłobku Nr 3. Załącznik Nr 2 do zarządzenia dyrektora Nr 8 z dnia 28.12.2012r. w sprawie wprowadzenia zasad kancelaryjnych w Żłobku Nr 3. Opracowano w oparciu o załącznik Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011r. Nr 14, poz. 67)
Wykaz prowadzonych rejestrów i ewidencji:
- Książka ewidencyjna dzieci w Żłobku
- Rejestr pracowników
- Ewidencja akt pracowników
- Rejestr zarządzeń Dyrektora
- Dziennik korespondencyjny
- Rejestr skarg i wniosków
- Księga inwentarzowa
- Rejestr zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30,000 Euro
- Rejestr wypadków przy pracy
- Książka kontroli
W składnicy akt przechowywana jest wszelka dokumentacja spraw zakończonych w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej.
|
REJESTR ZMIAN |
Nazwa dokumentu: |
Prowadzone rejestry |
Utworzył: |
Ewa Matczak |
Data utworzenia: |
2015-04-22 12:12:03 |
Przygotował: |
administrator_bip_z3 |
Odpowiedzialny: |
administrator_bip_z3 |
Ostatnio modyfikował: |
Ewa Matczak |
Data modyfikacji: |
2016-11-10 10:34:54 |
Statystyki »
Szczegóły »
|
| |
|
|
|
|
 |