rejestry

I. Rejestr Skarg i Wniosków

  • miejsce prowadzenia: Wydział Organizacyjny
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek lub złożony ustnie do protokołu
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 234 (1 pietro w budynku przy ulicy G. Piramowicza 32)
  • forma udostepnienia: do wglądu

II Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw

  • miejsce prowadzenia: Wydział Organizacyjny
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek lub złożony ustnie do protokołu
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 212 (1 pietro w budynku przy ulicy G. Piramowicza 32)
  • forma udostepnienia: do wglądu

III Rejestr zarządzeń Prezydenta Miasta

  • miejsce prowadzenia: Wydział Organizacyjny
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek lub złożony ustnie do protokołu
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 212 (1 pietro w budynku przy ulicy G. Piramowicza 32)
  • forma udostepnienia: do wglądu

IV Rejestr Wniosków i Opinii Komisji Rady Miasta

  • miejsce prowadzenia: Biuro Rady Miasta
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek lub złożony ustnie do protokołu
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 228 (w budynku przy ulicy G. Piramowicza 32)
  • forma udostepnienia: do wglądu

V Rejestr Interpelacji i Wniosków

  • miejsce prowadzenia: Biuro Rady Miasta
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek lub złożony ustnie do protokołu
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 228 (w budynku przy ulicy G. Piramowicza 32)
  • forma udostepnienia: do wglądu

VI Rejestr Uchwał Rady Miasta

  • miejsce prowadzenia: Biuro Rady Miasta
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek lub złożony ustnie do protokołu
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 228 (w budynku przy ulicy G. Piramowicza 32)
  • forma udostepnienia: do wglądu


VII Rejestr Wyborców

  • miejsce prowadzenia: Wydział Spraw Obywatelskich
  • sposób udostępnienia: Na pisemny wniosek osoby uprawnionej
  • godziny i miejsce udostępnienia: od 7.30 do 15.00 w pokoju nr 12 w budynku przy ulicy Wł. Planetorza 2) 
  • forma udostepnienia: do wglądu osoby uprawnionej

VIII Jawny rejestr zbiorów danych osobowych

Zgodnie z art. 36a ust. ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) Administrator Bezpieczeństwa Informacji prowadzi  „Jawny rejestr zbiorów danych osobowych”. Rejestr prowadzony jest zgodnie z wymogami rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 719).

Rejestr jest udostępniany do zapoznania się w siedzibie Administratora Danych Osobowych, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 77/40-50-346.



REJESTR ZMIAN
Nazwa dokumentu: rejestry 
Utworzył: Stanisław Kruk 
Data utworzenia: 2003-07-24 00:00:00 
Przygotował: Administrator systemu 
Odpowiedzialny: Administrator systemu 
Ostatnio modyfikował: Marcin Muc 
Data modyfikacji: 2016-08-17 11:18:31 
Statystyki  »   Szczegóły  »